maanantai 24. huhtikuuta 2017 | 7.30

POSKIPÄÄT SATTUU HYMYILEMISESTÄ

Kyllä, vihdoin voin paljastaa teille yhden suurimmista onnellisuuden lähteistäni tällä hetkellä. 
Jo itse Hansakorttelin Fashion Reporter -kisaan pääseminen oli mulle unohtumaton kokemus. Sain tutustua kolmeen huippubloggaajaan ja kilpailla mulle henkilökohtaisesti tärkeän asian, eli muodin, parissa. Voiton kuuleminen tuntui uskomattomalta. Toki olin jatkuvasti seuraillut Facebookin tykkäyksiä, joista puolet pisteistä tuli. Tykkäyksien jatkuva satelu ja määrän kasvu sai mut todella häkeltymään, kiitollisuudelle en tällä hetkellä löydä sopivia sanoja. Tykkäyksien lisäksi vaikutti tuomariston pisteet, siksi en ollutkaan varma voitostani. Mutta tässä sitä ollaan, tulevana Hansan muotitoimittajana ja upea Milanon matka edessä. Suuri kiitos tästä kaikesta menee mun upealle mallille, Ramona Lehtiselle. Jumantsuikka toi muidu kanto mun valitsemia vaatteita hyvin ja säkenöi siellä lavalla, ah. Mun motivaatiotasot kaikkeen on tällä hetkellä ihan huipussaan. Tuntuu, että jaksan tehdä mitä vaan ja oon niin valmis yhteistyöhön jatkuvasti kehittyvän Hansakorttelin kanssa.

Käy tsekkaamassa juttu: Turun Sanomista ja/tai Turkulaisesta !
Ensi keskiviikkona 13:30 mun jutustelua kuulee myös Radio Auran Aalloilla. Voit seurailla tota haastattelua myös netistä!


kuva: HANSAKORTTELI

Now playing: Jess Glynne - Don't Be So Hard On Yourself

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä